Femelle.no | Våre bloggere | Blogge hos oss? | Ukens konkurranse | Få nyhetsbrev

Arkiv for kategorien 'REISE'

WHEN IN ALTEA

Her er vloggen min fra Altea! Håper dere liker den og husker å gi den en tommel opp

TRYKK HER FOR Å SE ANDRE VIDEOER

SLEEPLESS

Gryyytidlig måtte vi opp idag. Dagen er kommet for å reise tilbake til Norge! Gud, som jeg elsker å reise- men borte bra hjemme best. I skrivende stund sitter jeg på flyet hjemover. Til tross for at det å stå opp klokken 04:00 ikke er en favoritt, så er det nesten litt deilig å få mye ut av dagen. Kan nesten ikke tro jeg skriver det, haha! Jeg har en greie for å ALLTID stirre ut av vinduer når jeg er på tur, og da snakker vi straight up stirre ut av vinduet i timesvis. Uansett om det er en busstur, biltur eller fly i dette tilfellet, finner jeg det utrolig beroligende. Jeg blir ofte bilsyk om jeg følger med på telefonen eller leser, så det passer ganske greit. Jeg sitter forresten alene på flyet ettersom jeg bestilte litt etter Oskar og familien, så vi fikk ikke plasser sammen. Var såå sykt stresset for å sitte alene på veien til også, men nå går det overraskende bra. Utsikten er helt amaaazing så jeg storkoser meg med Lays og go´musikk. Ettersom vi dro såpass tidlig så ser man at solen sakte men sikkert begynner å stå opp, og DA er vindustitter-Eliza i syvende himmel.

Dette innlegget begynte jeg å skrive på morgenen, men har nå kommet hjem!

Etter en ganske så rask biltur fra Sandefjord var det såå utrolig deilig å komme hjem. Har gledet meg utrolig mye til å se mamma igjen og ikke minst Gandalf og Gucci. Gandalf er da hunden min, og Gucci er hamsteret mitt- hvordan en 18-åring gidder å kjøpe seg et hamster er en helt annen historie..

En annen ting som er utrolig kos er at broren min endelig er på besøk. Jeg har ikke sett han siden jeg og Oskar besøkte han og kjæresten i Krakow i juli- såå godt å se han igjen! Idag så har jeg faktisk sovet helt siden jeg kom hjem og da tatt igjen et par søvnløse timer, noe som føltes utrolig deilig. Straks skal jeg og storebroren min spise sushi og det gleder jeg meg heelt villt til- har cravet sushi lenge nok nå, så det er på tide!

Håper alt er bra med dere! Ønsker dere en superfin høstferie videre

xx, Eliza

ALTEA

Hola from Altea

Nå har det snart gått en uke siden jeg landet i Alicante! Gud, såå fint det er her! Jeg er utrolig heldig som fikk reise med Oskar(kjæresten min) og familien hans. De har leilighet her, med verdens fineste utsikt! Wow sier jeg bare! Jeg har seff laget en liten Vlog fra denne turen, og lover å poste den så fort jeg er hjemme! Nå er det kun 4 dager til vi drar hjem, ugh :((

Se såå vakkert!

Dagene her nede går for det meste til strand, sol og masse god mat. Jeg elsker at Altea er fylt med mange fine og ikke så dyre restauranter! Til tross for en god del sjømat og kjøtt finnes det også alternativer til vegetarianere, hurra! Paella er også et must når du er i Spania, himmelsk!

Nå skal jeg tusle videre opp på tarassen og sole meg ;)) Håper alle har en super ferie hittil!